Belajar Bahasa Jepun | Learn Japanese from the basic | Nihongo wo manabou

Start your Japanese knowledge from the most basic.

 
CBOX
GoogleAd
Google
Web www.hidet.blogspot.com
Flag Game
Amazon
Statistik
visitor stats
Pengalaman Mengajar
Thursday, August 24, 2006
Assalamualaikum.

Saya hanya ada sedikit pengalaman dalam mengajar ni.
Sebab saya bukan nya bekerja sebagai seorang cikgu.

Waktu sekolah dulu, adalah tolong ajar kawan-kawan matematik dan fizik.
Itu jek mata pelajaran yang saya mampu ajar. Sambil mengajar, saya pon
belajar jugak.Kiranya win-win situasi lah.

Pernah juga saya mengajar adik saya. Tapi mengajar adik sendiri ni agak susah.
Dengan kata lain, dia tak nak dengar cakap kita dan kuat melawan. Mungkin ini
salah satu faktor mengajar kebanyakkan ibubapa menghantar anak-anak mereka
belajar dengan orang lain. Bila belajar dengan orang lain ni, lain sikit keadaan nya.

Sekarang ni pon saya ada mengajar tuisyen. Ada 2 orang sahaja anak murid.FOC jek.
Semoga ada keberkatan kat situ.

Seronok sebenarnya mengajar ni. Boleh kongsi ilmu sambil tambahkan ilmu kita sendiri.
Jadi nanti sama-sama lah kita belajar Bahasa Jepun pulak nanti...

Wassalam.
posted by Abdul Hidier @ 5:53 PM  
1 Comments:
  • At 12:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    besh..subject feveret!!=) math n fizik..kalo add math lg cun..uwaa.. i wish i cud turn back time to learn it again..maybe learn from u...;)

     
Post a Comment
<< Home
 
Waktu Solat
About Me

Name: Abdul Hidier
Home: Kulai, Johor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Subscribe
Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Add to Google

Add to My Yahoo!

Download
Neo

© 2006 Belajar Bahasa Jepun | Learn Japanese from the basic | Nihongo wo manabou Template by Isnaini Dot Com